عنوان مقاله :
هدف واگذاری کمپانی Kimberly‑Clark، مالک برند معروف Kleenex، چیست؟
تعداد بازدید :
25
تاریخ درج مقاله :
سه شنبه 31/04/1404 ساعت 12:01

هدف Kimberly-Clark از این واگذاری:
این اقدام بخشی از استراتژی Kimberly-Clark برای تمرکز بیشتر بر بخشهای با رشد و حاشیه سود بالاتر، به ویژه کسبوکارهای مراقبت شخصی در آمریکای شمالی و بینالمللی (مانند پوشکهای Huggies) است. با این کار، Kimberly-Clark قصد دارد ترکیب کسبوکار خود را به سمت برندهای جهانی و پرفروش خود سوق دهد و در عین حال، ریسکهای مربوط به هزینههای مواد اولیه متغیر در صنعت دستمال کاغذی را کاهش دهد.
نقش Kleenex و سایر برندها:
* بیش از ۴۰ برند منطقهای Kimberly-Clark که تحت بخش "مراقبت خانواده و حرفهای بینالمللی" (IFP) این شرکت بودند، به مالکیت نهاد جدید در خواهند آمد.
* برندهای جهانی این شرکت از جمله Kleenex، Scott، Viva، WypAll و Kimberly-Clark Professional، تحت یک قرارداد بلندمدت به این سرمایهگذاری مشترک مجوز داده خواهند شد.
این بدان معناست که تولید و توزیع این برندها در بازارهای بینالمللی (به جز آمریکا و برخی سرمایهگذاریهای مشترک موجود در مکزیک، کره جنوبی و بحرین) تحت مدیریت شرکت جدید انجام خواهد شد.