سمینار کسب و کار چاپ با رویکرد تبلیغات و بازاریابی مدرن
دومین سمینار یک روزه کسب و کار چاپ همراه با پنل تخصصی تبلیغات و بازاریابی مدرن 29 مهرماه در روز ملی صادرات از سوی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ برگزار خواهد شد
به گزارش آژانس خبری خبری چاپ و بسته بندی ایران امیرهومن محمدی دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با بیان اینکه برگزاری سمینارهای تخصصی به دنبال تداوم برنامه های آموزشی این اتحادیه است . گفت: به دنبال سیاست گذاری هیات مدیره در راستای اجرای دوره های آموزشی استفاده از استراتژی ها و ابزارهای کارآمد برای رونق تولید ملی همچنین افزایش توان صادراتی صنعت چاپ و بسته بندی ایران دوره های آموزشی متنوعی پیش بینی شده است
وی افزود: با توجه به اینکه توسعه کسب و کار و گذر از روش های سنتی به مدرن دیگ یک اجبار محسوب می شود با هماهنگی کمیته آموزش اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ آموزش های حین خدمت و برگزاری دوره های نخصصی را دنبال کنیم
محمدی با بیان اینکه صنعت چاپ باید از پوستین سنتی خود خارج شود عنوان : بازاریابی دیجیتال یکی از ضروریات تولید محصول است و صنعت چاپ نیز نباید خود را از این حوزه خارج کند و موقعیت کنونی یکی از بهترین راه ها برای عبور از بحران اقتصادی استفاده از بازاریابی های دیجیتال است
محمدی همچنین با اشاره به سخنرانی چهار نفر از دست اندرکاران حوزه چاپ و نشر در این سمینار توضیح داد: قرار است در این برنامه بابک عابدین درباره نقش سیستم های مدیریت اطلاعات در صنعت چاپ احمد فروزیده درباره مدیریت بحران در کسب و کار چاپ آرش نیک دست درباره نقش بازاریابی مدرن بر رشد فروش در صنعت چاپ و ابوالفضل ایمنی درباره استراتژی سازمانی نوین در کسب و کار چاپ سخنرانی کنند
سمینار کسب و کار چاپ با رویکرد تبلیغات و بازاریابی مدرن
دومین سمینار یک روزه کسب و کار چاپ همراه با پنل تخصصی تبلیغات و بازاریابی مدرن 29 مهرماه در روز ملی صادرات از سوی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ برگزار خواهد شد
به گزارش آژانس خبری خبری چاپ و بسته بندی ایران امیرهومن محمدی دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با بیان اینکه برگزاری سمینارهای تخصصی به دنبال تداوم برنامه های آموزشی این اتحادیه است . گفت: به دنبال سیاست گذاری هیات مدیره در راستای اجرای دوره های آموزشی استفاده از استراتژی ها و ابزارهای کارآمد برای رونق تولید ملی همچنین افزایش توان صادراتی صنعت چاپ و بسته بندی ایران دوره های آموزشی متنوعی پیش بینی شده است
وی افزود: با توجه به اینکه توسعه کسب و کار و گذر از روش های سنتی به مدرن دیگ یک اجبار محسوب می شود با هماهنگی کمیته آموزش اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ آموزش های حین خدمت و برگزاری دوره های نخصصی را دنبال کنیم
محمدی با بیان اینکه صنعت چاپ باید از پوستین سنتی خود خارج شود عنوان : بازاریابی دیجیتال یکی از ضروریات تولید محصول است و صنعت چاپ نیز نباید خود را از این حوزه خارج کند و موقعیت کنونی یکی از بهترین راه ها برای عبور از بحران اقتصادی استفاده از بازاریابی های دیجیتال است
محمدی همچنین با اشاره به سخنرانی چهار نفر از دست اندرکاران حوزه چاپ و نشر در این سمینار توضیح داد: قرار است در این برنامه بابک عابدین درباره نقش سیستم های مدیریت اطلاعات در صنعت چاپ احمد فروزیده درباره مدیریت بحران در کسب و کار چاپ آرش نیک دست درباره نقش بازاریابی مدرن بر رشد فروش در صنعت چاپ و ابوالفضل ایمنی درباره استراتژی سازمانی نوین در کسب و کار چاپ سخنرانی کنند